Klachten & suggesties

Heb je nog vragen? Stuur jouw vraag naar klantenservice@bemarket.be, we zoeken graag naar een gepaste oplossing voor jou.

Onze klantenservice is op weekdagen bereikbaar tussen 09:00 en 19:00 uur. Tijdens het weekend staan we tot je beschikking van 11:00 tot en met 16:00 uur.

Wat als mijn artikel niet meer werkt?

De gebruikershandeling biedt meestal een oplossing. Blijkt dit niet het geval te zijn, kan je rechtstreeks terecht bij de ondernemer. Onze partners zijn experten en kunnen je verder helpen. De contactgegevens vind je bij het artikel op BeMarket. 

Wat kan ik doen als mijn artikel beschadigd geleverd is?

Ondanks de stevige verpakking kan het helaas gebeuren dat er schade ontstaat tijdens de levering van het product. In dat geval retourneer je binnen de 30 dagen het artikel naar ons adres: 

 BeMarket - retour
Bulkenhof 3 
9800 Deinze 
België 

Je kan het artikel ook gratis rechtstreeks retourneren naar de ondernemer. Deze zoekt de gewenste oplossing. 

Bij grote en zware artikels komt ons BeMarket-team het product gratis ophalen bij jou thuis binnen een termijn van 30 dagen. Hiervoor stuur je een mail naar klantenservice@bemarket.be zodat we een passend ophaalmoment kunnen vastleggen. 

Wat als mijn artikel incompleet geleverd is?

Je neemt binnen 30 dagen na ontvangst contact op met klantenservice@bemarket.be.  

Omschrijf daarbij duidelijk het serienummer van het artikel en welke onderdelen ontbreken. Kies:

  1. Omruilen van het artikel:
    We zorgen snel en gratis voor een omruiling van je artikel. 
  2. Naleveren van het ontbrekende onderdeel:
    We vragen het ontbrekende onderdeel op bij de leverancier of partner. Veelal ontvang je binnen twee weken het ontbrekende onderdeel thuis opgestuurd. Mocht dit langer duren, dan brengen we je hiervan op de hoogte.  

Wat doe ik wanneer mijn artikel kapot is?

Kapotte artikelen of toestellen kunnen meestal hersteld worden. Contacteer onze klantenservice via klantenservice@bemarket.be, wij regelen dan snel een reparatie-moment.  

Je kan ook onmiddellijk contact opnemen met de ondernemer bij wie je het toestel kocht. De contactgegevens van de ondernemer vind je bij het bestelde artikel. Je kan het toestel gratis retourneren binnen de zichttermijn van 30 dagen.